Λάσμε: Αναβλήθηκε η απόφαση της έφεσης!

Tης Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Στεφάν Λάσμε παραμένει εκτός αγωνιστικής δράσης από τον περασμένο Ιούνιο, λόγω του ότι είχε βρεθεί θετικός σε χρήση απαγορευμένων ουσιών.

Ο πρώην σέντερ του Παναθηναϊκού είχε τιμωρηθεί με αποκλεισμό από τα γήπεδα για έναν χρόνο, με τον ίδιο να ασκεί έφεση. Αυτή όμως μετατέθηκε ξανά (για την Πέμπτη 19/01), με τον ίδιο τον παίκτη να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του.

Συγκεκριμένα ένα μία ανάρτηση στο twitter, τονίζοντας: “Θέλω να ευχαριστήσω τους φαν μου, εκείνους που με υποστηρίζουν. Ευχαριστώ, επίσης, όσους δεν το κάνουν. Είχα ξεμείνει από… ενέργεια!”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post