Aνανέωση Λάζιτς, τρεις αποδεσμεύσεις

Του Άρη Μπάρκα/ barkas@eurohoops.net

Ο Ερυθρός Αστέρας έκανε την πρώτη του καλοκαίρι κίνηση με την ανανέωση συμβολαίου του Μπράνκο Λάζιτς για δύο ακόμα χρόνια, ενώ η Λιμόζ έχασε τρεις ακόμα παίκτες.

Ο Λάζιτς είναι εδώ και χρόνια μέλος του Ερυθρού Αστέρα. Όπως είπε: “Είμαι χαρούμενος που συνδυάζονται οι επιθυμίες μου με τις επιθυμίες του συλλόγου. Είμαι πολύ χαρούμενος με τη σεζόν στην οποία έκανα τεράστια προσωπική πρόοδο, ενώ και η ομάδα είχε φανταστικά αποτελέσματα και κέρδισε τρία τρόπαια”.

Οι Τζ.Π.Μπατίστα, Άντριεν Μόερμαν και Τζαμάρ Σμιθ έμειναν ελεύθεροι. Ο Σμιθ είναι στόχος της Μάλαγα, ενώ μόλις τέσσερις παίκτες έχουν συμβόλαιο αυτή τη στιγμή με την Λιμόζ.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post