Οκάρο Ουάιτ: Μανούρα με τον… πρόεδρο-προπονητή της Λοκομοτίβ Κουμπάν (video)

Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net

Η Λοκομοτίβ Κουμπάν επικράτησε της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης (96-88 παρ.) στο Κρασνοντάρ (13/5) κι ισοφάρισε σε 2-2 τη best-of-seven ημιτελική σειρά της VTB League. Όσο δράμα περιλάμβανε το παιχνίδι στο Basket-Hall, άλλη τόση ένταση περιλάμβανε ό,τι ακολούθησε την κόρνα της λήξης.

Ο Οκάρο Ουάιτ της Ζενίτ κι ο πρόεδρος-προπονητής της Λοκομοτίβ Κουμπάν, Αντρέι Βεντίτσεφ, είχαν θερμό τετ-α-τετ.

Χρειάστηκε η παρέμβαση συμπαικτών κι αντιπάλων για να ηρεμήσουν τον πρώην παίκτη του Άρη (2015-16), του Παναθηναϊκού (2021-22), αλλά και της “Loko” (2023-24), ανάμεσά τους ο Μάνος Παπαδόπουλος, που τη νέα χρονιά θα συνεργάζεται με τον Δημήτρη Ιτούδη στη Χάποελ Τελ Αβίβ.

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post