Fenerbahçe’de Birch’ten Sonra Bir Uzunla Daha Yollar Ayrıldı!

by Eurohoops Team / info@eurohoops.net 

Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!

Eurohoops Türkiye’yi Instagram’da takip etmek için tıklayın! 

Sezonu Basketbol Süper Ligi şampiyonluğuyla tamamlayan Fenerbahçe Beko, kısa süre önce Nando de Colo, Devon Hall ve Khem Birch ile vedalaşmıştı. Bu isimlerin yanına son olarak yeni bir oyuncu daha eklendi.

Fenerbahçe Beko, geçtiğimiz yıl kadrosuna kattığı Angolalı uzun Jilson Bango ile yollarını ayırdı. Henüz resmi bir açıklama gelmese de haberi oyuncunun menajeri Misko Raznatovic duyurdu.

2024-25 sezonun ortasında Zaragoza’dan büyük beklentilerle kadroya eklenen 27 yaşındaki uzun, ardından Eylül ayında çok talihsiz bir sakatlık yaşamıştı.

AfroBasket turnuvası sırasında, Angola Milli Takımı ile çapraz bağları yırtılan Bango, bu nedenle sezonun tamamını kaçırmıştı.

Menajer Raznatovic’in paylaşımına göre Jilson Bango’nun 4 hafta içerisinde tamamen hazır hale gelmesi bekleniyor.

Basketbol gündemindeki en son gelişmeler için tıklayın!
EuroLeague gündemindeki son haberler için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post