Fenerbahçe Beko, 4 Oyuncunun Takımdan Ayrıldığını Duyurdu

 by Eurohoops Team / info@eurohoops.net 

Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!

Eurohoops Türkiye’yi Instagram’da takip etmek için tıklayın! 

Sarı-lacivertli kulüp; Jilson Bango, Brandon Boston Jr., Armando Bacot ve Arturs Zagars’ın takımdan ayrıldığını resmi olarak açıkladı.

2024-25 sezonunun ortasında Fenerbahçe Beko’ya katılan Jilson Bango, sarı-lacivertli formayla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı.

2025-26 sezonu öncesinde kadroya katılan Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot ise Fenerbahçe kariyerlerinde 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu elde etti.

2024-25 sezonu öncesinde takıma katılan Arturs Zagars da sarı-lacivertli formayla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı.

Fenerbahçe Beko, dört oyuncu için yayımladığı veda mesajlarında, “Tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerlerinin bundan sonraki döneminde başarılar diliyoruz.” ifadelerine yer verdi.

Basketbol gündemindeki en son gelişmeler için tıklayın!
EuroLeague gündemindeki son haberler için tıklayın!
NBA gündemindeki son haberler için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post