Udoh: “Çok Savaştık, Mücadele Ettik”

By Eurohoops Team  / info@eurohoops.net

Fenerbahçe’nin Amerikalı uzunu Ekpe Udoh, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Udoh:

“Çok savaştık, mücadele ettik. Onlarda çok istediler. Sonunda finale kaldık. Herkesin düşüncesi de finalde iki iyi takım karşı karşıya gelecek. Kupayı kazanmak istiyoruz.”

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post