Bourousis: “Son Şutu Kullanmak İsterdim Ama Artık Bitti”

Berlin’den Nikos Varlas Bildirdi/ varlas@eurohoops.net

Final Four sona erdi ancak buna rağmen Laboral Kutxa’nın final oynama şansını kaçırması hala Giannis Bourousis’in aklındaki asıl konu.

Yunan pivot, üçüncülük maçının ardından şunları söyledi: “Yarı final maçında gösterdiğimiz performansla finalde olmayı hak ettik. Ancak uzatmada yorgun düştük.”

Bourousis, son şut hakkında kendisine yönelttiğimiz soyuya şu yanıtı verdi: “Evet, Fenerbahçe’ye karşı son şutu kullanmak ve maçı kazanmak isterdim ama koçun kararıydı buydu ve biz de onu uyguladık. Artık bunun hakkında konuşmaya gerek yok çünkü bu geride kaldı.”

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post