U17 Milli Takımımız, FIBA Dünya Kupası’ndaki İlk Maçında 25 Sayı Geriden Gelerek Kazandı

         by Eurohoops Team / info@eurohoops.net 

Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!

Eurohoops Türkiye’yi Instagram’da takip etmek için tıklayın! 

Bu yıl İstanbul’da düzenlenen U17 Dünya Kupası’nda heyecan, bugün oynanan maçlarla birlikte başladı. C grubundaki ilk maçında U17 Milli Takımımız, Yeni Zelanda ile kozlarını paylaştı.

Milli takımımız, 25 sayı geriye düştüğü karşılaşmayı son çeyrek uzatmaya götürdü ve iki uzatmanın sonunda maçı 100-112‘lük skorla kazandı

Bu sonuçla U17 Milli Takımımız, turnuvaya galibiyetle başladı. Milli takımımız, gruptaki ikinci maçında yarın Slovenya ile karşılaşacak.

Turnuvadaki ilk maçını kaybeden Yeni Zelanda ise Porto Riko ile kozlarını paylaşacak.

Türkiye’de Ömer Kutluay 39 sayı – 7 ribaund – 9 asist, Darius Karutasu 37 sayı – 11 ribaund, Atahan Ağacdelen 11 sayı – 8 ribaund, Demir Öztürk 8 sayı – 7 ribaund ile oynadı.

 

Yeni Zelanda’da ise Jayden Cecil 42 sayı – 8 ribaund, Liam Keogh 20 sayı – 4 ribaund, Tawhiri Cate 14 sayı – 12 ribaund – 9 asist, Noah Duncan 11 sayı – 8 ribaund ile mücadele etti.

 

Çeyrek Sonuçları:

  1. çeyrek: 22-20
  2. çeyrek: 41-28
  3. çeyrek: 64-47
  4. çeyrek: 100-112

Basketbol gündemindeki en son gelişmeler için tıklayın!
EuroLeague gündemindeki son haberler için tıklayın!
NBA gündemindeki son haberler için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post