Onuralp Bitim: “Kazanmaya Çalışacağız Değil, Kazanacağız!”

by Can Bedel / info@eurohoops.net

12 Dev Adam hazırlık maçında Polonya’yı mağlup ederken maçın ardından Onuralp Bitim, beIN Sports’a açıklamalarda bulundu.

Onuralp Bitim şu sözleri söyledi:
“Şu anda hala hazırlık sürecindeyiz. Neticede yüklenme bölümünü, kondisyon ve set çalışma bölümünü bitirdik. Şimdi son hazırlıkları yapıyoruz. Yarın da son maçımızı oynayarak 3 tane çok önemli karşılaşmaya çıkacağız. 3’te 3 yapıp ondan sonra da buradan bir sonraki Olimpiyat Elemeleri’ne kalmak için elimizden geleni yapacağız. Kazanmaya çalışacağız değil, kazanacağız. Çünkü yapmamız gereken bu”

2023-24 EuroLeague kadrolarına ve transferlerine ulaşmak için tıklayın!

Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

Eurohoops’un DEV Dünya Kupası rehberine ulaşmak için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post