Draymond Green’den All-Star Eleştirisi: “Ben All-Star Olabilmek İçin Deliler Gibi Çalıştım Ama…”

Justin Ford/ Getty Images/ Ideal Image

by Eurohoops Team / info@eurohoops.net 

Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!

Eurohoops Türkiye’nin Instagram hesabını takip etmek için tıklayın! 

NBA’de her yıl düzenlenen All-Star maçları, gittikçe rekabetten uzaklaşmasından dolayı sıkça eleştiriliyor. Buna karşın All-Star hafta sonlarında düzenlenen smaç yarışması, halen birçok basketbolsever tarafından büyük ilgiyle takip ediliyor.

Golden State Warriors’ın tecrübeli yıldızı Draymond Green, kendi podcasti The Draymond Green Show’da All-Star smaç yarışmaları hakkında konuştu.

Green, smaç yarışmalarına G-League’den oyuncuların katılabilmesini eleştirdi:

“Smaç yarışması için bir ‘rüya kadrom’ yok. Açıkçası All-Star organizasyonları, son yıllarda pek harika gitmiyor. Maçlarda harika oynaması beklenen oyuncular harika oynamıyorlar. Oynamayı da pek istemiyorlar. Hatta All-Star’da NBA’de oynamayan oyuncuları bile görüyoruz. Bu delice. Ben All-Star olabilmek için deliler gibi çalıştım ama NBA kontratı olmayan oyuncular, smaç yarışmasına katılabiliyorlar. O zaman bari sokakta çılgınca smaçlar yapan adamları da alın.”

Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!
NBA gündemindeki son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post