“Maça İstemediğimiz Şekilde Önde Başladık”

By Semih Tuna/ info@eurohoops.net

Darüşşafaka Doğuş baş antrenörü Oktay Mahmuti, kazanılan Torku Konyaspor maçı ardından açıklamalarda bulundu.

Mahmuti:

“İyi bir ritmimiz vardı. Maça istemediğimiz bir şekilde önde başladık. Öyle gitmeyeceğini biliyorduk. Devamında da zaten geri geldiler. Üçüncü çeyrekte iyi oynadık, dördüncü çeyrekte de kazanılmış bir maçı tamamladık. Şimdi 1 gün dinlenip Sassari’ye hazırlanacağız. Her maç önemli, bu da öyle. Umarım en iyi şekilde hazırlanacağız” derken,

Maccabi maçının getirdiği özgüven hakkında da: “Bilinçaltında olan şeyleri unutamazsınız. Bu yüzden kazanmak her zaman önemlidir. Ama bunun keyfi ve rehavetiyle oynarsanız bedelini ödersiniz” ifadelerini kullandı.

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post