Wade Baldwin: “Tarık’a Ne Pas Verdim Ama!”

         by Eurohoops Team / info@eurohoops.net 

Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!

Eurohoops Türkiye’yi Instagram’da takip etmek için tıklayın! 

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi final serisinin dördüncü maçında Fenerbahçe Beko, deplasmanda karşılaştığı Beşiktaş GAİN’i mağlup etti ve seride durumu 3-1’e getirerek şampiyonluğa ulaştı.

Basketbol Süper Ligi final serisinin MVP’si Wade Baldwin oldu.

Fenerbahçe Beko yıldızı Wade Baldwin, karşılaşmanın ardından beIn Sports mikrofonlarına açıklamalarda bulundu.

Wade Baldwin’in maç sonu görüşleri şu şekilde:

“Hadi ama, Tarık’a ne pas verdim ama! Gerçekten ikonik bir andı, o şutu soktuğu için cidden çok mutluyum. Vay be, gerçekten bu takım için çok mutluyum. Fenerbahçe, bir oyuncu olarak size isteyeceğiniz her şeyi sağlıyor. Burada şampiyonluklar ve harika bir basketbol kültürü var. İstanbul harika bir şehir. Bu kulübün bir parçası olmak benim için büyük bir gurur. Daha çok kupa için önümüzde daha çok yıl var.”

Basketbol gündemindeki en son gelişmeler için tıklayın!
EuroLeague gündemindeki son haberler için tıklayın!
NBA gündemindeki son haberler için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post