Trabzon’da Oyuncular İdmana Çıkmadı

By Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Trabzonspor Medical Park’ta oyuncular bugünkü antrenmana çıkmadı. Ödemeleri 3 ay geriden gelen bordo- mavili basketbolcular, alacakları ödenene kadar çalışmalarda yer almayacaklarını koç Ahmet Kandemir’e bildirdi.

DHA muhabirine konuşan Trabzonspor Medical Park Kulübü Başkanı Abiş Hopikoğlu: “Abartıldığı gibi bir durum söz konusu değil. Birkaç aylık geciken ödemeler var. Bunlar çözülebilecek konular. Bugüne kadar bizden alacağını temin edemeyen oyuncu yok.”

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post