Αγραβάνης: “Eίμαι αισιόδοξος, στόχος το Πρωτάθλημα”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτισε το ΟΑΚΑ για τη φετινή Ευρωλίγκα με ήττα-κάζο από την Άλμπα με 88-84 και ολοκλήρωσε με ένα ακόμα αρνητικό ρεκόρ την πορεία του ως οικοδεσπότης στη διοργάνωση.

Ο Δημήτρης Αγραβάνης βρέθηκε στο παρκέ για 11:37 και αν και πάλεψε στα ριμπάουντ (5), τελείωσε το ματς με μόλις 1 πόντο (1/2 βολές) και μάλιστα αστοχώντας σε μία σημαντική βολή στην τελική ευθεία της αναμέτρησης.

Μετά το τέλος του αγώνα ο διεθνής φόργουορντ/σέντερ μίλησε στην κάμερα της ΝΟVΑ και αναφέρθηκε στον τρόπο που χάθηκε το ματς για τον Παναθηναϊκό, αλλά και στο στόχο του Πρωταθλήματος στα playoffs της Basket League.

Όσα δήλωσε:

“Είναι απογοητευτικό, χάσαμε αρκετές ευκαιρίες στο +5, δεχτήκαμε ένα σερί 5-0 και μετά πήγε στην κατοχή, η Άλμπα ήταν πιο ψύχραιμη και πήρε στο τέλος το παιχνίδι. Στα τελευταία λεπτά χρειάζεται περισσότερο ρίσκο, επιθετικότητα, να μην περιμένουμε να κάνει τη δουλειά ο διπλανός μας αλλά να κάνουμε υπερπροσπάθεια. Πρέπει να βελτιωθούμε, έχουμε μία μικρή αδυναμία να τελειώσουμε τα ματς. Είχα δύο σοβαρούς τραυνατισμούς, τους έχω ξεπεράσει, όποτε χρησιμοποιούμαι παίζω στο 100%, σήμερα ήμουν άτυχος με τα σουτ, συνεχίζω να δουλεύω, είμαι αισιόδοξος, στόχος το πρωτάθλημα»”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post