Μεσίνα για Ομπράντοβιτς: “Τεράστια η επιστροφή του στον Παναθηναϊκό, έξυπνη κίνηση από τον Γιαννακόπουλο”

Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net

Ως γνωστόν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς βρέθηκε στο Βελιγράδι για το 25ο προπονητικό συνέδριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς».

Ανάμεσα στους ομιλητές ήταν και ο σπουδαίος Έτορε Μεσίνα, ο οποίος μίλησε στους Σέρβους εκπροσώπους του Τύπου, για την «τεράστια» (σ.σ. όπως τη χαρακτήρισε) επιστροφή του «Ζοτς» στον πάγκο των «πρασίνων».

Ο άλλοτε κόουτς της Αρμάνι Μιλάνο και νυν πρόεδρός της, απένειμε τα εύσημα και στον ιδιοκτήτη του Παναθηναϊκού, Δημήτρη Γιαννακόπουλο: «Πιστεύω πως ήταν μια εξαιρετικά έξυπνη κίνηση από τον ιδιοκτήτη του Παναθηναϊκού. Ο Ζέλικο θα βοηθήσει τον σύλλογο σε τεράστιο βαθμό. Πολύ απλά, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καλύτερος άνθρωπος και καλύτερος προπονητής που θα μπορούσε να αναλάβει αυτή την ομάδα».

Στη συνέχεια, ο Μεσίνα στάθηκε και στα… αρνητικά: «Για εμάς, τους αντιπάλους του, αυτά είναι άσχημα νέα! Αλλά είμαι χαρούμενος για αυτόν. Είναι εκεί όπου θέλει να βρίσκεται».

Στον επίλογο της τοποθέτησής του, ο Μεσίνα πρόσθεσε: «Είναι μια σπουδαία ιστορία, που κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο. Έπειτα από τόσα χρόνια από την αποχώρησή του, από τον Παναθηναϊκό, όπου γνώρισε απίστευτες επιτυχίες, να του δίνεται η ευκαιρία να επιστρέψει και πιθανότατα να ολοκληρώσει εκεί την προπονητική καριέρα του… Πιστεύω πως πρόκειται για κάτι τεράστιο και για μια φανταστική ευκαιρία».

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post