Ομπράντοβιτς: “Εύκολο να βρω κίνητρο εδώ, ωραίο αν πάρουμε το όγδοο”

2026-06-22T13:31:38+00:00 2026-06-22T14:19:23+00:00.

Panagiotis Vlachos

22/Jun/26 13:31

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Όλα όσα είπε ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στην παρουσίαση της επιστροφής του στον Παναθηναϊκό.

Του Παναγιώτη Βλάχου / info@eurohoops.net

Η 2η θητεία του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στον πάγκο του Παναθηναϊκού ξεκίνησε, με τη συνέντευξή τύπου της παρουσίασης του στο ΟΑΚΑ, να καθηλώνει όλα τα βλέμματα.

Ο θρύλος της ομάδας και του ευρωπαϊκού μπάσκετ, μίλησε για πολλά θέματα και έλυσε απορίες σε ότι αφορά την μεγάλη απόφαση της επιστροφής του, τη σχέση του με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, αλλά και το ποιοι θα τον πλαισιώσουν, ενώ έδωσε και το σύνθημα για την 8η Ευρωλίγκα.

Αρχικά είπε:

“Θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που μου έδωσε την ευκαιρία, το εκτιμώ. Συναντηθήκαμε και ήταν εύκολο να συνεννοηθούμε, δεν χάσαμε επαφή όλα αυτά τα χρόνια. Όποτε ερχόμουν εδώ με τη Φενέρ και την Παρτιζάν πάντοτε ήταν μία ιδιαίτερη στιγμή για εμένα. Όλοι ξέρετε τη σχέση που έχω με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που μου έφερε σε ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ στον κόσμο”.

Για το αν μεγάλωσε ο μύθος του μαζί με την ομάδα και αν ήταν ένα έξτρα κίνητρο να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό:

“Πιστεύω ότι στη ζωή και στον κάθε άνθρωπο έχει σημασία είναι το κίνητρο. Αν έχεις κίνητρο, μπορείς να κάνεις τα πάντα. Η μετατροπή του γηπέδου που έκανε ο Γιαννακόπουλος είναι πραγματική ξεχωριστή, το έχω ξαναπεί. Μου έδωσε τη φωτιά που χρειαζόμουν. Ήταν εύκολο να βρω το κίνητρο εδώ, δεν έχασα επαφές. Το παρελθόν είναι καλό αλλά πρέπει να επικεντρωθούμε στο παρόν και σε καλύτερα πράγματα στο μέλλον και σε πράγματα που πρέπει να φτιάξουμε”.

Για το πότε ωρίμασε η σκέψη να επιστρέψει:

“Αυτές τις ημέρες. Όλοι με πήραν τον Νοέμβρη όταν έφυγα από την Παρτιζάν και τους είπα ότι θα μιλήσω αυτή την περίοδο. Συναντηθήκαμε πριν από δύο ημέρες με τον Γιαννακόπουλο. Όλη αυτή την περίοδο σκεφτόμουν για κάποιες ομάδες, τελικά συζητήσαμε με τον Γιαννακόπουλο που ήταν ευθύς και ειλικρινής και τελικά καταλήξαμε. Τα απλά είναι και τα πιο όμορφα”.

“Μίλησα με τον Σλούκα…”

Για το αν μίλησε με τον Σλούκα ή τον Λεσόρ που ήταν (και) πρώην παίκτες του:

“Μίλησα με τον Σλούκα χτες πριν την ανακοίνωση, είναι στην Χαλκιδική, είναι υποχρέωση μου να μιλήσω με όλους. Τα πράγματα θα είναι εύκολα στη συνεργασία μας με τον Σλούκα. Έχω πλάνο να συναντηθώ με όσους περισσότερους παίκτες γίνεται. Με τον Λεσόρ δεν μίλησα, είμαι μόνο μία μέρα εδώ, θα το κάνω”.

“Δεν μπορώ να αποφύγω τις συγκρίσεις με το παρελθόν”

Για το αν θα είναι πρόβλημα οι συγκρίσεις σε σχέση με το παρελθόν:

“Δεν μπορώ να το αποφύγω. Όποιος θέλει να συγκρίνει το παρελθόν με το τώρα μπορεί να το κάνει. Πρέπει να δουλέψουμε για το μέλλον. Ότι πετύχαμε εδώ είναι επειδή το κάναμε ως οικογένεια και αυτό πρέπει να κάνουμε και τώρα, δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Θα είμαι εδώ και θα σκέφτομαι την ομάδα. 20 ημέρες πριν η 1η επαφή που είχα με το μπάσκετ από τον Νοέμβρη, όταν με πήρε ο Ντατόμε και δούλεψα με κάποια παιδιά. Το συναίσθημα του να είμαι στο γήπεδο με σπρώχνει και είμαι ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στον κόσμο.

Όπως ο Γιαννακόπουλος έκανε τη δουλειά του, τώρα είναι η σειρά μου να κάνω τη δουλειά με τους παίκτες, τους περισσότερους εκ των οποίον ξέρω. Σημασία έχει να υπάρχει σεβασμός που είναι κλειδί για την επιτυχία”.

Για το αν θα τον πλαισιώσουν οι Μπατίστ, Ξανθόπουλος ή Διαμαντίδης στην ομάδα:

“Ξέρω ότι υπάρχουν φήμες στη στη ζωή. Όλοι έχουν άποψη, τι να κάνω με αυτό; Να πω αν είναι αλήθεια ή ψέμα; Είμαι πολύ σοβαρός στο πως θα επιλέξω τους ανθρώπους που θα είναι δίπλα μου. Δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό τώρα, όταν γίνει κάτι, δεν θα είμαι μυστικό”.

Για το εάν στα τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» φαντάστηκε την επιστροφή του:

“Ήμουν προπονητής της Παρτιζάν και ήμουν χαρούμενος εκεί. Στη ζωή μου δεν βάζω μελλοντικούς στόχους. Τον Νοέμβρη πήρα μία πολύ δύσκολη επιλογή. Όλοι ξέρουν τι σημαίνει Παναθηναϊκός και είμαστε υπερήφανοι για το παρελθόν και για το παρόν της ομάδας. Πρέπει να κοιτάξουμε τον εαυτό μας, έχοντας σεβασμό σε όλες τις ομάδες και τους φιλάθλους”.

“Κύριε Αλβέρτη είσαι έτοιμος, ε;”

Για το πως αισθάνθηκε που μπήκε ξανά στο ΟΑΚΑ ως προπονητής του Παναθηναϊκού έπειτα από 14 χρόνια:

“Είμαι χαρούμενος προφανώς. Δεν περίμενα ότι τόσο κόσμος θα είναι εδώ. Εγώ ήρθα για να κάνω την συνέντευξη τύπου, για να απαντήσω σε ερωτήσεις, τους ευχαριστώ, έχω έρθει ως αντίπαλος εδώ και ένιωθα την αγάπη του κόσμου. Είμαι έτοιμος να αρχίσω να δουλεύω, με όλους του ανθρώπους που είναι στην 1η σειρά. Κύριε Αλβέρτη είσαι έτοιμος, ε;”.

“Όλοι καταλαβαίνουμε ότι ο Παναθηναϊκός είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα. Θα αρχίσουμε τη σκληρή δουλειά και πρέπει οι παίκτες να κατανοήσουν το πόσο σημαντικό είναι να παίζεις σε αυτή την ομάδα. Όλοι θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι”.

Σε ερώτηση για το αν οι αριθμοί του δίνουν κίνητρο, δεδομένου ότι χρειάζεται μία ακόμη Ευρωλίγκα για να φτάσεις τις 10 στην καριέρα του, απάντησε αφοπλιστικά:

“Θα ήταν πολύ ωραίο αν ο Παναθηναϊκός πάρει την 8η Ευρωλίγκα”.

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×