Της Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Η νέα ομάδα του Μόουζες Ράιτ θα είναι η Μπαρτσελόνα, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος μέσω δηλώσεών του στην κάμερα της Cosmote TV, στο πλαίσιο του Stoiximan AegeanBall Festival.
Συγκεκριμένα όταν ο 27χρονος σέντερ ρωτήθηκε αν θα φοράει κόκκινα αλλά και μπλε, εκείνος συμφώνησε λέγοντας:
“Κόκκινα και μπλε επίσης, ναι της Μπαρτσελόνα. Αυτό θα είναι η ομάδα μου τη τη νέα χρονιά”.
Για την εξαιρετική του σεζόν με τη Ζάλγκιρις:
“Είχε κρύο. Ήταν πολύ καλή σεζόν μπασκετικά. Εξαιρετική ομάδα. Ήταν πολύ καλή η επιλογή μου να πάω εκεί και να εξελιχθώ ως παίκτης”.
Για τον Πρίντεζη τόνισε:
“Είναι θρύλος, όταν μπαίνεις στο ΣΕΦ βλέπεις εικόνες του από την Ευρωλίγκα. Είμαι ευγνώμων που με κάλεσε εδώ, με πίεζε εδώ και 2 χρόνια να έρθω στη Σύρο”.
Ο Ράιτ ολοκλήρωσε τη σεζόν με 13.2 πόντους και 6.5 ριμπάουντ σε 42 παιχνίδια της Ευρωλίγκα και φτάνοντας με τη Ζαλγκίρις ως τα playoffs της διοργάνωσης.
Κάνε το