Της Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Η νέα ομάδα του Μόουζες Ράιτ θα είναι η Μπαρτσελόνα, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος μέσω δηλώσεών του στην κάμερα της Cosmote TV, στο πλαίσιο του Stoiximan AegeanBall Festival.
Συγκεκριμένα όταν ο 27χρονος σέντερ ρωτήθηκε αν θα φοράει κόκκινα αλλά και μπλε, εκείνος συμφώνησε λέγοντας:
“Κόκκινα και μπλε επίσης, ναι της Μπαρτσελόνα. Αυτό θα είναι η ομάδα μου τη τη νέα χρονιά”.
Για την εξαιρετική του σεζόν με τη Ζάλγκιρις:
“Είχε κρύο. Ήταν πολύ καλή σεζόν μπασκετικά. Εξαιρετική ομάδα. Ήταν πολύ καλή η επιλογή μου να πάω εκεί και να εξελιχθώ ως παίκτης”.
Για τον Πρίντεζη τόνισε:
“Είναι θρύλος, όταν μπαίνεις στο ΣΕΦ βλέπεις εικόνες του από την Ευρωλίγκα. Είμαι ευγνώμων που με κάλεσε εδώ, με πίεζε εδώ και 2 χρόνια να έρθω στη Σύρο”.
Ο Ράιτ ολοκλήρωσε τη σεζόν με 13.2 πόντους και 6.5 ριμπάουντ σε 42 παιχνίδια της Ευρωλίγκα και φτάνοντας με τη Ζαλγκίρις ως τα playoffs της διοργάνωσης.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.