Το “ευχαριστώ” του Ερυθρού Αστέρα στον Διαμαντίδη (photo)

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η φανέλα με το Νο.13 κοσμεί πλέον την οροφή του ΟΑΚΑ και ο Ερυθρός Αστέρας έσπευσε να έσπευσε να ευχαριστήσει τον “θρύλο” Διαμαντίδη για όλα όσα πρόσφερε κατά τη διάρκεια της καριέρας του.

Μέσω του επίσημου λογαριασμού στο twitter ο σύλλογος της Σερβίας ανέβασε μία σχετική φωτογραφία με την οποία αποχαιρετάει τον σπουδαίο Έλληνα παίκτη.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post