Το “ευχαριστώ” του Ερυθρού Αστέρα στον Διαμαντίδη (photo)

2016-09-18T14:51:19+00:00 2016-09-18T17:57:06+00:00.

admin69

18/Sep/16 14:51

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ερυθρός Αστέρας είναι μία από τις πολλές ομάδες που έσπευσαν να ευχαριστήσουν και να αποχαιρετήσουν τον Δημήτρη Διαμαντίδη…

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η φανέλα με το Νο.13 κοσμεί πλέον την οροφή του ΟΑΚΑ και ο Ερυθρός Αστέρας έσπευσε να έσπευσε να ευχαριστήσει τον “θρύλο” Διαμαντίδη για όλα όσα πρόσφερε κατά τη διάρκεια της καριέρας του.

Μέσω του επίσημου λογαριασμού στο twitter ο σύλλογος της Σερβίας ανέβασε μία σχετική φωτογραφία με την οποία αποχαιρετάει τον σπουδαίο Έλληνα παίκτη.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×