Ο Ντιλέινι έπαθε… πλάκα με τον Σπανούλη! (photo+video)

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Αμερικανός γκαρντ έχει αποχωρήσει εδώ και δύο χρόνια από την Ευρωλίγκα και πλέον αγωνίζεται στην Κίνα αλλά δεν έχει σταματήσει να παρακολουθεί τους αγώνες της διοργάνωσης.

Λίγα λεπτά μετά την καταπληκτική ενέργεια του V-Span λοιπόν, ο Ντιλέινι ανέβασε ένα τουίτ με το όνομα του ηγέτη του Ολυμπιακού θέλοντας να τον αποθεώσει…

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post