Παναθηναϊκός: Ρεπό οι “πράσινοι”, στο ντέρμπι του βόλεϊ ο Παππάς

Του Κώστα Γιαταγάνα/ info@eurohoops.net

Οι “πράσινοι” ολοκλήρωσαν με τη νίκη επί του Λαυρίου μια επίπονη εβδομάδα, με τέσσερις αγώνες σε οκτώ ημέρες και ο Πασκουάλ έδωσε ρεπό τη Δευτέρα (22/10) στους παίκτες του, προτού στραφούν στην επόμενη υποχρέωση που είναι απέναντι στη Ζαλγκίρις στο ΟΑΚΑ (26/10, 21:00).

Με την ευκαιρία της… κενής ημέρας από άποψη προπόνησης, ο Νίκος Παππάς βρέθηκε στην Κυψέλη για να παρακολουθήσει το ντέρμπι της Volley League ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post