Παναθηναϊκός: Ρεπό οι “πράσινοι”, στο ντέρμπι του βόλεϊ ο Παππάς

2018-10-22T18:25:52+00:00 2018-10-22T18:25:52+00:00.

admin69

22/Oct/18 18:25

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τσάβι Πασκουάλ έδωσε ρεπό στους παίκτες του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ και ο Νίκος Παππάς βρέθηκε στο κλειστό της Κυψέλης για να παρακολουθήσει το ντέρμπι του βόλεϊ ανδρών κόντρα στον Ολυμπιακό.

Του Κώστα Γιαταγάνα/ info@eurohoops.net

Οι “πράσινοι” ολοκλήρωσαν με τη νίκη επί του Λαυρίου μια επίπονη εβδομάδα, με τέσσερις αγώνες σε οκτώ ημέρες και ο Πασκουάλ έδωσε ρεπό τη Δευτέρα (22/10) στους παίκτες του, προτού στραφούν στην επόμενη υποχρέωση που είναι απέναντι στη Ζαλγκίρις στο ΟΑΚΑ (26/10, 21:00).

Με την ευκαιρία της… κενής ημέρας από άποψη προπόνησης, ο Νίκος Παππάς βρέθηκε στην Κυψέλη για να παρακολουθήσει το ντέρμπι της Volley League ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×