Τόμας: “Μας λείπει η αυτοπεποίθηση όταν παίζουμε εκτός έδρας”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά τι είπε ο Αμερικανός μέσω της Nova:

Για το πρόβλημα στα εκτός έδρας ματς: “Ειδικά όταν παίζουμε εκτός έδρας έχουμε πρόβλημα με την άμυνα. Κάνουμε λάθη και δεν προστατεύσαμε τη μπάλα. Λείπει η αυτοπεποίθηση όταν παίζουμε εκτός έδρας”.

Για τα 4/20 τρίποντα: “Είναι περιστασιακό το ζήτημα με το μακρινό σουτ. Δεν έχουμε αυτοπεποίθηση στα σουτ των τελευταίων δευτερολέπτων και σταδιακά αυτό πρέπει να αλλάξει”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post