Τόμας: “Μας λείπει η αυτοπεποίθηση όταν παίζουμε εκτός έδρας”

2018-11-16T20:44:00+00:00 2018-11-16T20:44:00+00:00.

admin69

16/Nov/18 20:44

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο ΝτεΣον Τόμας επιχείρησε να εξηγήσει τα πώς και τα γιατί της βαριάς ήττας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στην Πόλη από την Εφές, επισημαίνοντας πως υπάρχει ζήτημα αυτοπεποίθησης.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά τι είπε ο Αμερικανός μέσω της Nova:

Για το πρόβλημα στα εκτός έδρας ματς: “Ειδικά όταν παίζουμε εκτός έδρας έχουμε πρόβλημα με την άμυνα. Κάνουμε λάθη και δεν προστατεύσαμε τη μπάλα. Λείπει η αυτοπεποίθηση όταν παίζουμε εκτός έδρας”.

Για τα 4/20 τρίποντα: “Είναι περιστασιακό το ζήτημα με το μακρινό σουτ. Δεν έχουμε αυτοπεποίθηση στα σουτ των τελευταίων δευτερολέπτων και σταδιακά αυτό πρέπει να αλλάξει”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×