Γκιλ: “Παίξαμε ομαδικά, ηγέτης ο Σβεντ”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά όσα είπε ο παίκτης της Χίμκι:

”Η άμυνα ήταν το κλειδί. Είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε εντός και το κάναμε. Έπρεπε να βγούμε μπροστά επειδή ο Σβεντ θα λείπει για λίγο καιρό και νομίζω παίξαμε πολύ καλό ομαδική μπάσκετ.

Αυτό πρέπει να κάνουμε, για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε. Πρέπει να παίζουμε ο-μαδικό μπάσκετ και να παίζουμε άμυνα. Όλλοι ξέραμε ότι έπρεπε να ανέβουμε λίγο. Ο Σβεντ είναι μεγάλο κομμάτι μας, σκοράρει τους περισσότερους πόντους μας και είναι ο ηγέτης μας. Έπρεπε να βγούμε μπροστά και να κάνουμε την δουλειά μας. Έπρεπε να παίξουμε χωρίς αυτόν”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post