Γκιλ: “Παίξαμε ομαδικά, ηγέτης ο Σβεντ”

2018-11-30T20:02:31+00:00 2018-11-30T21:15:57+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

30/Nov/18 20:02

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο κορυφαίος παίκτης της Χίμκι στη νίκη επί του Παναθηναϊκού Άντονι Γκιλ, αναφέρθηκε στην ομαδική και αμυντική προσπάθεια της ομάδας του, που αγωνίστηκε χωρίς τον ”ηγέτη Σβεντ”.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά όσα είπε ο παίκτης της Χίμκι:

”Η άμυνα ήταν το κλειδί. Είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε εντός και το κάναμε. Έπρεπε να βγούμε μπροστά επειδή ο Σβεντ θα λείπει για λίγο καιρό και νομίζω παίξαμε πολύ καλό ομαδική μπάσκετ.

Αυτό πρέπει να κάνουμε, για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε. Πρέπει να παίζουμε ο-μαδικό μπάσκετ και να παίζουμε άμυνα. Όλλοι ξέραμε ότι έπρεπε να ανέβουμε λίγο. Ο Σβεντ είναι μεγάλο κομμάτι μας, σκοράρει τους περισσότερους πόντους μας και είναι ο ηγέτης μας. Έπρεπε να βγούμε μπροστά και να κάνουμε την δουλειά μας. Έπρεπε να παίξουμε χωρίς αυτόν”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×