Οθέλο Χάντερ: “Μας θεωρούν σοφτ; Δεν με νοιάζει τι λένε…”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Ναι, πιστεύω πως αυτή θα είναι η χρονιά μας. Για μένα είναι πνευματικό το θέμα κι όχι τόσο σωματικό”, λέει χωρίς δισταγμό στην κάμερα του Nova όταν τον ρώτησαν αν ήρθε η σειρά της ρωσικής ομάδας για να το κατακτήσει.

Όταν μάλιστα άκουσε το σχόλιο ότι πολλοί θεωρούν την ομάδα του… σοφτ, ο Χάντερ απάντησε γελώντας στην αρχή:

“Αλήθεια; Θεωρούν πως είμαστε σοφτ. Δεν με νοιάζει τι λένε. Δεν είμαστε. Αν παίξουμε το παιχνίδι μας, κανείς δεν μας σταματάει”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post