Οθέλο Χάντερ: “Μας θεωρούν σοφτ; Δεν με νοιάζει τι λένε…”

2019-05-16T21:18:21+00:00 2019-05-16T21:18:21+00:00.

Dimitris Minaretzis

16/May/19 21:18

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

O Οθέλο Χάντερ θα αγωνιστεί σε ακόμα ένα φάιναλ φορ και ελπίζω πως αυτή τη φορά η ΤΣΣΚΑ θα πάρει τον τίτλο.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Ναι, πιστεύω πως αυτή θα είναι η χρονιά μας. Για μένα είναι πνευματικό το θέμα κι όχι τόσο σωματικό”, λέει χωρίς δισταγμό στην κάμερα του Nova όταν τον ρώτησαν αν ήρθε η σειρά της ρωσικής ομάδας για να το κατακτήσει.

Όταν μάλιστα άκουσε το σχόλιο ότι πολλοί θεωρούν την ομάδα του… σοφτ, ο Χάντερ απάντησε γελώντας στην αρχή:

“Αλήθεια; Θεωρούν πως είμαστε σοφτ. Δεν με νοιάζει τι λένε. Δεν είμαστε. Αν παίξουμε το παιχνίδι μας, κανείς δεν μας σταματάει”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×