Φελντέιν: “Ξυπνήσαμε αργά”

Του Λευτέρη Μούτη/ moutis@eurohoops.net

Ο Παναθηναϊκός αντέδρασε πρώτη φορά στο 18′ και ο Τζέιμς Φελντέιν παραδέχθηκε ότι αυτό κόστισε στους “πράσινους”.

Ο Δομινικανός γκαρντ τόνισε στις δηλώσεις του μετά το ντέρμπι πως “ήταν ένα δύσκολο ματς. Ξυπνήσαμε αργά στο ματς. Ξέραμε ότι θα είναι μια μάχη και ότι οι φίλαθλοι θα είναι φασαριόζοι. Στο πρώτο ημίχρονο χάναμε ακόμα και με 30 πόντους και το περιμέναμε από μια καλή ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε εκπληκτικά όπως μας είπε ο κόουτς, αλλά δεν ήταν αρκετό αυτό”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post