Φελντέιν: “Ξυπνήσαμε αργά”

2016-01-25T21:38:34+00:00 2016-01-25T21:38:34+00:00.

Lefteris Moutis

25/Jan/16 21:38

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Παναθηναϊκός αντέδρασε πρώτη φορά στο 18′ και ο Τζέιμς Φελντέιν παραδέχθηκε ότι αυτό κόστισε στους “πράσινους”

Του Λευτέρη Μούτη/ moutis@eurohoops.net

Ο Παναθηναϊκός αντέδρασε πρώτη φορά στο 18′ και ο Τζέιμς Φελντέιν παραδέχθηκε ότι αυτό κόστισε στους “πράσινους”.

Ο Δομινικανός γκαρντ τόνισε στις δηλώσεις του μετά το ντέρμπι πως “ήταν ένα δύσκολο ματς. Ξυπνήσαμε αργά στο ματς. Ξέραμε ότι θα είναι μια μάχη και ότι οι φίλαθλοι θα είναι φασαριόζοι. Στο πρώτο ημίχρονο χάναμε ακόμα και με 30 πόντους και το περιμέναμε από μια καλή ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε εκπληκτικά όπως μας είπε ο κόουτς, αλλά δεν ήταν αρκετό αυτό”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×