Άρης: ΕΠΙΣΗΜΟ του Κεμ Μπιρτς για δύο χρόνια!

Του Μιχάλη Γκιουλένογλου/ info@eurohoops.net

Ο Κεμ Μπιρτς αποτελεί και επίσημα μέλος του Άρη! Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την απόκτηση του Καναδού σέντερ για τα δύο επόμενα χρόνια, με τον Βασίλη Σπανούλη να προσθέτει ακόμα ένα “γρανάζι” στο ρόστερ της επόμενης σεζόν.

Ο Μπιρτς αγωνίστηκε στη Φενέρμπαχτσε τα δύο προηγούμενα χρόνια, κατακτώντας την Ευρωλίγκα το 2025. Παράλληλα, ο Άρης θα γίνει η δεύτερη ελληνική ομάδα που έχει αγωνιστεί, μετά τον Ολυμπιακό τη σεζόν 2016-2017.

Φέτος μέτρησε 3.9 πόντους και 4.0 ριμπάουντ σε 43 παιχνίδια στην Ευρωλίγκα – πρώτος σε συμμετοχές από τη Φενέρ – ενώ στους τουρκικούς τελικούς που ολοκληρώθηκαν με 3-1 για την ομάδα του κατά της Μπεσίκτας, είχε 7.0 πόντους και 2.8 “σκουπίδια” κατά μέσο όρο.

Οι κινήσεις του Άρη μέχρι τώρα!

Ο Άρης έχει ήδη ανακοινώσει την απόκτηση του Ι-Τζέι Λιντέλ, κράτησε (αυτή τη φορά χωρίς δανεισμό) τον Γιώργο Τανούλη, ενώ έχει συμφωνήσει με τον Ματ Μόργκαν και τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Ενώ νέος προπονητής της ομάδας είναι ο Βασίλης Σπανούλης.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post