Του Μιχάλη Γκιουλένογλου/ info@eurohoops.net
Ο Κεμ Μπιρτς αποτελεί και επίσημα μέλος του Άρη! Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την απόκτηση του Καναδού σέντερ για τα δύο επόμενα χρόνια, με τον Βασίλη Σπανούλη να προσθέτει ακόμα ένα “γρανάζι” στο ρόστερ της επόμενης σεζόν.
Ο Μπιρτς αγωνίστηκε στη Φενέρμπαχτσε τα δύο προηγούμενα χρόνια, κατακτώντας την Ευρωλίγκα το 2025. Παράλληλα, ο Άρης θα γίνει η δεύτερη ελληνική ομάδα που έχει αγωνιστεί, μετά τον Ολυμπιακό τη σεζόν 2016-2017.
Φέτος μέτρησε 3.9 πόντους και 4.0 ριμπάουντ σε 43 παιχνίδια στην Ευρωλίγκα – πρώτος σε συμμετοχές από τη Φενέρ – ενώ στους τουρκικούς τελικούς που ολοκληρώθηκαν με 3-1 για την ομάδα του κατά της Μπεσίκτας, είχε 7.0 πόντους και 2.8 “σκουπίδια” κατά μέσο όρο.
Οι κινήσεις του Άρη μέχρι τώρα!
Ο Άρης έχει ήδη ανακοινώσει την απόκτηση του Ι-Τζέι Λιντέλ, κράτησε (αυτή τη φορά χωρίς δανεισμό) τον Γιώργο Τανούλη, ενώ έχει συμφωνήσει με τον Ματ Μόργκαν και τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Ενώ νέος προπονητής της ομάδας είναι ο Βασίλης Σπανούλης.
View this post on Instagram
Διαβάστε ακόμα
- Άρης: Πρώτη μεταγραφή της εποχής Σπανούλη ο Λιντέλ!
- Άρης: Τρέλα… διαρκείας για Σπανούλη, “έριξε” το σάιτ!
- Σπανούλης για Άρη: “Μου αρέσει όταν μου παρουσιάζεται η ευκαιρία να χτίσω από την αρχή”
- Κεμ Μπιρτς: Πρώτος στόχος του Άρη, έκλεισε ο Χαραλαμπόπουλος
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.