Οι “προεδρικές” αγκαλιές με τους παίκτες στο ΟΑΚΑ

Του Λευτέρη Μούτη/ moutis@eurohoops.net

Ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος πανηγύρισαν έξαλλα με τους παίκτες του Ολυμπιακού στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ και έπειτα, αναμνηστικές φωτογραφίες.

Οι πρόεδροι των Πειραιωτών πήραν αγκαλιά όλους τους παίκτες όπως έβγαιναν από τα αποδυτήρια και τους ζητούσαν να βγάλουν μαζί μια αναμνηστική φωτογραφία κάνοντας τη σχετική πλάκα με τον καθένα από αυτούς.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post