Ολυμπιακός: “Είναι ντροπή, είναι ντροπή, είναι ντροπή!” (video)

EUROLEAGUE / ÐÑÏÐÏÍÇÓÇ ÏËÕÌÐÉÁÊÏÕ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: ÈÁÍÁÓÇÓ ÄÇÌÏÐÏÕËÏÕÓ / EUROKINISSI)

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Λίγο μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός Διευθυντής του Ολυμπιακού, Χρήστος Σταυρόπουλος, ανέφερε στην κάμερα της Cosmote TV: “Αυτό που εγινε αποψε ειναι ντροπή! Τα λέμε τόσο καιρό και απόψε είδατε όλοι τι έγινε. Είναι ντροπή, είναι ντροπή…”

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post