Ολυμπιακός: “Είναι ντροπή, είναι ντροπή, είναι ντροπή!” (video)

2018-06-03T20:11:44+00:00 2018-06-04T01:08:35+00:00.

admin69

03/Jun/18 20:11

Eurohoops.net
EUROLEAGUE / ÐÑÏÐÏÍÇÓÇ ÏËÕÌÐÉÁÊÏÕ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: ÈÁÍÁÓÇÓ ÄÇÌÏÐÏÕËÏÕÓ / EUROKINISSI)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

O Ολυμπιακός έκανε το μπρέικ στον πρώτο τελικό της Stoiximan.gr Basket League αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι άνθρωποι της ομάδας δεν είχαν παράπονα από τη διαιτησία.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Λίγο μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός Διευθυντής του Ολυμπιακού, Χρήστος Σταυρόπουλος, ανέφερε στην κάμερα της Cosmote TV: “Αυτό που εγινε αποψε ειναι ντροπή! Τα λέμε τόσο καιρό και απόψε είδατε όλοι τι έγινε. Είναι ντροπή, είναι ντροπή…”

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×