Χάκετ: “Με συμπαίκτες Σπανούλη και Πρίντεζη, μόνο καλύτερος γίνεσαι”

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Ντάνιελ Χάκετ μίλησε στην ιστοσελίδα της ιταλικής ομοσπονδίας κι αναφέρθηκε στην εμπειρία από την πρώτη χρονιά του στον Ολυμπιακό.

Ο Ιταλός γκαρντ αφού αρχικά δήλωσε ότι: “Το δάχτυλο μου είναι καλύτερα” για να συμπληρώσει: “Η εμπειρία μου στην Ελλάδα μου πρόσφερε πολλά. Ο προπονητής μας (βλ. Σφαιρόπουλος) ήταν αυστηρός κι απαιτούσε πολλά και με συμπαίκτες τους Σπανούλη και Πρίντεζη μόνο καλύτερος μπορείς να γίνεις”.

Στη συνέχεια ανέφερε: “Στην Αθήνα είμαι καλά. Μου θυμίζει αρκετά το Πεζάρο. Παίζω για μία μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη κι αυτό είναι σημαντικό”.

Όσον αφορά στο Προολυμπιακό του Τορίνο, στο οποίο συμμετέχει η Εθνική μας ομάδα, ανέφερε: “Μπορεί να υπάρχει το… πρέπει της νίκης, αλλά δεν υπάρχει πίεση. Πρέπει να κάνουμε αυτό που πρέπει. Δουλεύουμε και προετοιμαζόμαστε”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post