Συμφωνεί με τον Σακίλ ο Μάτζικ: “Οι Λέικερς θα κέρδιζαν τους Μπουλς!”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Λίγες ημέρες μετά την τοποθέτηση του Σακίλ Ο’Νιλ, ήρθε η στιγμή ένας άλλος σπουδαίος Laker του παρελθόντος να δώσει την απάντησή του, όσον αφορά το υποθετικό ερώτημα ποια από τις δύο ομάδες θα κέρδιζε: Οι Λέικερς των Κόμπι-Σακίλ ή οι Μπουλς των Τζόρνταν-Πίπεν;

Ο Μάτζικ Τζόνσον συμφώνησε με τα λεγόμενα του ”Σακ”, τονίζοντας οι Τζόρνταν-Κόμπι θα… αλληλοκάλυπταν τους πόντους τους, επομένως η παρουσία του επιβλητικού σέντερ θα έκανε την διαφορά!

”Οι Μπουλς δεν είχαν σπουδαίους σέντερ. Αυτά που θα έκανε σε αυτούς ο Σακίλ, θα ήταν απλά άδικο! Είχε δίκιο ο Σακ, θα ήταν άδικο. Επίσης, οι παίκτες που είχαν κάποιο ειδικό ρόλο στην ομάδα ήταν καλύτεροι. Για παράδειγμα, ο Σκότι Πίπεν δεν θα έκανε αυτά που μπορούσε να κάνει ο Σακίλ.

Πιστεύω πως όντως η διαφορά θα ήταν ο Σακίλ, γιατί ο Μάικλ και ο Κόμπι θα ακύρω-νε ο ένας τον άλλον. Αν δηλαδή ο Τζόρνταν έβαζε 40, τότε ο Μπράιαντ θα είχε και αυτός 40. Γιατί αυτό που έκανε πάντα ο Κόμπι ήταν να μην χαριστεί σε κανέναν. Θα ήταν τόσο διασκεδαστικό να βλέπαμε κάτι τέτοιο”.

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post