Κιούμπαν: “Οι παίκτες θέλουν να παίξουν” (photo)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Σακίλ Ο’Νιλ και ο Τσαρλς Μπάρκλεϊ δήλωσαν πως δεν θα πρέπει να ξεκινήσει και πάλι η σεζόν στο NBA, άποψη που βρήκε αντίθετο τον Μαρκ Κιούμπαν.

Ο ισχυρός άνδρας των Μάβερικς δήλωσε πως η σεζόν είναι απαραίτητο να ξεκινήσει και πάλι, με τον ίδιο να τονίζει πάντως πως αγαπά τους δύο θρύλους του NBA, παρότι διαφωνεί μαζί τους.

Συγκεκριμένα ο Μαρκ Κιούμπαν ανέφερε:

“Τους αγαπώ αυτούς τους τύπους αλλά κάνουν λάθος. Οι παίκτες θέλουν να παίξουν. Υπάρχει ακόμα μια σεζόν να ολοκληρώσουμε”.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post