Μπακς: Πήραν το ντέρμπι με τους Σανς με… άπιαστο Μίντλετον (videos)

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Έπαιξαν σαν πρωταθλητές και κέρδισαν!

Οι Μπακς του 40-25 επέστρεψαν από το -10 και πήραν τη νίκη κόντρα στους Σανς με 132-122, στην δεύτερη φετινή συνάντηση των περσινών φιναλίστ, με το μεταξύ τους ρεκόρ να είναι στο 1-1 πλέον.

Το ματς ξεκίνησε καλύτερα για τους Σανς, οι οποίοι έμειναν σταθερά στους 10 πόντους, παρά τα 7/7 δίποντα του Γιάννη. Πριν το ημίχρονο, όμως, οι Μπακς μείωσαν σε 60-63.

Η συνέχεια ήταν μία επανάληψη, όμως αυτή τη φορά οι πρωταθλητές πέρασαν μπροστά με 90-91 με Μίντλετον και Ιμπάκα, στο φινάλε της τρίτης περιόδου.

Το ντέρμπι επιβεβαίωσε την φήμη του στα τελευταία λεπτά. Οι Μπακς έκαναν εξαιρετική δουλειά στην άμυνα και από το 120-121 έφτασαν στο 129-122, με τον Μίντλετον να τελειώνει το ματς με καλάθι στο -51”.

Ο τελευταίος ήταν όλα τα λεφτά για τους νικητές με 44 πόντους-8 ριμπάουντ-5 ασίστ, ενώ 19-13-6 με 8/13 σου είχε ο Γιάννης, που στο δεύτερο μέρος περιορίστηκε στο αμυντικό και δημιουργικό κομμάτι.

Ο Χόλιντεϊ ήταν εξαιρετικός με 24 πόντους-9 ασίστ, ενώ για το Φοίνιξ του 51-13 (χωρίς Πολ και Μπούκερ), 30 είχε ο Έιτον και 23 ο Πέιν.

Τα 12λεπτα: 30-33, 60-63, 90-91, 132-122

Μπακς: Γιάννης 19, Μίντλετον 44, Πόρτις 9, Χόλιντεϊ 24, Άλεν 10, Νουόρα 12, Ιμπάκα 14, Κάρτερ, Ντέμπρι, Θανάσης, Ουίγκιντον

Σανς: Κράουντερ 19, Μπίντζις 14, Έιτον 30, Πέιν 23, Σάμετ 17, Κρεγκ 5, ΜακΓκι 6, Μπιγιόμπο, Χόλιντεϊ 8, Ουέινράϊτ, Πέιτον

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post