Άιβερσον: “Δεν θα κοουτσάρω ποτέ κανένα μ… στο ΝΒΑ που παίρνει περισσότερα”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Όχι βέβαια δεν θα συμβεί ποτέ. Δεν θα προπονήσω κανένα μ… που παίρνει περισσότερα λεφτά από μένα. Πως στο διάολο θα του πω οτιδήποτε;” είπε στο TMZ ο πάντα γλαφυρός και αθυρόστομος Άιβερσον.

Όσο για την Big3 είπε στο ίδιο κανάλι: “Θα ήθελα να παίξω μαζί με τον Σακ και τον Κόμπι Μπράιαντ, αλλά το πιθανότερο είναι να αρκεστώ μόνο στα προπονητικά μου καθήκοντα”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post