Άιβερσον: “Δεν θα κοουτσάρω ποτέ κανένα μ… στο ΝΒΑ που παίρνει περισσότερα”

2017-02-22T14:29:20+00:00 2017-02-22T14:29:20+00:00.

Dimitris Minaretzis

22/Feb/17 14:29

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Άλεν Άιβερσον θα είναι προπονητής στη νέα λίγκα 3 on 3 του Ice Cube που ξεκινάει το καλοκαίρι και θα ονομάζεται Big3-League αλλά έκανε σαφέστατο πως ποτέ του δεν θα γίνει κόουτς σε ομάδα του ΝΒΑ.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Όχι βέβαια δεν θα συμβεί ποτέ. Δεν θα προπονήσω κανένα μ… που παίρνει περισσότερα λεφτά από μένα. Πως στο διάολο θα του πω οτιδήποτε;” είπε στο TMZ ο πάντα γλαφυρός και αθυρόστομος Άιβερσον.

Όσο για την Big3 είπε στο ίδιο κανάλι: “Θα ήθελα να παίξω μαζί με τον Σακ και τον Κόμπι Μπράιαντ, αλλά το πιθανότερο είναι να αρκεστώ μόνο στα προπονητικά μου καθήκοντα”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×