Ουίζαρντς: Ισοφάρισαν τους Σέλτικς με “μαγικό” 26-0!

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η Ουάσινγκτον επικράτησε 121-102 καθώς έτρεξε ένα εντυπωσιακό σερί 26-0 στο τρίτο δωδεκάλεπτο, μετατρέποντας ένα ντέρμπι σε παράσταση για έναν ρόλο!

Κατά τη διάρκεια του σερί οι “μάγοι” είχαν 10/13 σουτ και 5 κλεψίματα, την ώρα που η Βοστόνη μέτρησε 0/8 σουτ και 6 λάθη!

Ο Τζον Ουόλ ήταν απολαυστικός για ακόμα ένα ματς, το οποίο τελείωσε με 27 πόντους (8/25 σουτ) και 12 ασίστ, αν και πρώτος σκόρερ ήταν ο Μπράντλεϊ Μπιλ με 29 πόντους με 11/16 σουτ και 4/4 βολές.

Για τους Σέλτικς, ο Αϊζάια Τόμας ξεκίνησε “καυτός” και πέτυχε 17 πόντους στα πρώτα 15 λεπτά αλλά στη συνέχεια μέτρησε 1/6 σουτ και τελείωσε το ματς με 19.

Μάλιστα, δέχθηκε τεχνική ποινή στην τέταρτη περίοδο και γενικά είχε παράπονα από τους διαιτητές.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post