Ουδείς αήττητος στο ΝΒΑ!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η ομάδα του Λ.Α. ήταν η μοναδική χωρίς ήττα ως τώρα, αλλά από νωρίς φέτος δεν υπάρχει οργανισμός με τέτοιο άτυπο τίτλο στη λίγκα. Ο Ντοκ Ρίβερς είπε όλη την αλήθεια: “Χάσαμε επειδή στο δεύτερο ημίχρονο τα μυαλά μας δεν ήταν σωστά”.

Ο Αντρέ Ντράμοντ κέρδισε τη “μονομαχία” με τον ΝτιΆντρε Τζόρνταν (15π./17ρ./3ταπ. έναντι 7/14/3) και μαζί με τον Ρέτζι Τζάκσον (15.) και τον Λάνγκστον Γκάλογουεϊ (13π.) ήταν οι πρώτοι σκόρερ για το Ντιτρόιτ που ξεκίνησε καλά τη σεζόν (4-2 και 4-1 οι Κλίπερς).

Ο Όστιν Ρίβερς με 20 πόντους ήταν πρώτος σκόρερ των γηπεδούχων ενώ ο Μπλέικ Γκρίφιν έμεινε αυτή τη φορά στους 19 πόντους, τους λιγότερους που πέτυχε ως τώρα στη σεζόν.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post