Παπαγιάννης: Ξανά στην G-League

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Ελληνας σέντερ έχει αγωνιστεί φέτος σε τέσσερις αγώνες στο ΝΒΑ, με σύνολο 10 πόντους, 5 ριμπάουντ, μία ασίστ και μία τάπα σε 25 λεπτά συμμετοχής, ενώ όπως ανακοίνωσαν οι Κινγκς θα αγωνιστεί εκ νέου στην αναπτυξιακή λίγκα.

Στην G-League με τους Reno Bighorns έχει μέσο όρο 14,8 πόντους (48% εντός πεδιάς, 91,7% στις βολές), 11,5 ριμπάουντ, μία ασίστ, δύο τάπες σε 31 λεπτά σε τέσσερα παιχνίδια.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post