Παπαγιάννης: Ξανά στην G-League

2017-11-29T22:50:58+00:00 2017-11-29T22:50:58+00:00.

admin69

29/Nov/17 22:50

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Γιώργος Παπαγιάννης συνεχίζει τα… δρομολόγια από τους Κινγκς στην θυγατρική τους ομάδα, καθώς θα αγωνιστεί εκ νέου στην G-League για να πάρει παιχνίδια.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Ελληνας σέντερ έχει αγωνιστεί φέτος σε τέσσερις αγώνες στο ΝΒΑ, με σύνολο 10 πόντους, 5 ριμπάουντ, μία ασίστ και μία τάπα σε 25 λεπτά συμμετοχής, ενώ όπως ανακοίνωσαν οι Κινγκς θα αγωνιστεί εκ νέου στην αναπτυξιακή λίγκα.

Στην G-League με τους Reno Bighorns έχει μέσο όρο 14,8 πόντους (48% εντός πεδιάς, 91,7% στις βολές), 11,5 ριμπάουντ, μία ασίστ, δύο τάπες σε 31 λεπτά σε τέσσερα παιχνίδια.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×