Λεμπρόν: “Μακάρι να είχαμε ακόμα μαζί μας τον Ντουέιν Ουέιντ”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Ναι, σίγουρα. Όχι μόνο από τη σκοπιά της αδελφικής φιλίας που μας ενώνει και των πόσο γνωρίζει ο ένας για τον άλλο αλλά και από την πλευρά της εμπειρίας”, λέει ο Λεμπρόν στο ASAP Sports και συνεχίζει:

“Νομίζω πως θα ήταν πολύ, πολύ καλός για μας στα πλέι οφ. Είναι ένας παίκτης που ζει για αυτές τις στιγμές. Ναι, τον σκέφτομαι μερικές στιγμές. Μοιάζει τόσο μακρινή η παρουσία του σε αυτό το κλαμπ, αλλά σίγουρα τον σκέφτομαι και θα ήθελα να βρισκόταν εδώ”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post