Λεμπρόν: “Μακάρι να είχαμε ακόμα μαζί μας τον Ντουέιν Ουέιντ”

2018-06-08T05:38:32+00:00 2018-06-08T05:38:32+00:00.

Dimitris Minaretzis

08/Jun/18 05:38

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Το πέρασμα του Ντουέιν Ουέιντ από τους Καβαλίερς μοιάζει τόσο μακρινό, σαν να μην έγινε ποτέ, αλλά ο Λεμπρόν Τζέιμς θα ήθελε πολύ να τον είχε κοντά του στους δύσκολους τελικούς που βιώνει.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Ναι, σίγουρα. Όχι μόνο από τη σκοπιά της αδελφικής φιλίας που μας ενώνει και των πόσο γνωρίζει ο ένας για τον άλλο αλλά και από την πλευρά της εμπειρίας”, λέει ο Λεμπρόν στο ASAP Sports και συνεχίζει:

“Νομίζω πως θα ήταν πολύ, πολύ καλός για μας στα πλέι οφ. Είναι ένας παίκτης που ζει για αυτές τις στιγμές. Ναι, τον σκέφτομαι μερικές στιγμές. Μοιάζει τόσο μακρινή η παρουσία του σε αυτό το κλαμπ, αλλά σίγουρα τον σκέφτομαι και θα ήθελα να βρισκόταν εδώ”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×