Ισραήλ: Απεργία οι παίκτες, τέλος η σεζόν! (pic)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Οι παίκτες και η διοίκηση της λίγκας δεν μπόρεσαν να βρουν τη “χρυσή τομή”, γεγονός που παρέτεινε την απεργία των μεν και προκάλεσε την οριστική διακοπή του 2017-18. Κύριο πρόβλημα στις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών ήταν ο αριθμός των ξένων παικτών, που μπορούν να είναι στο ρόστερ κάθε ομάδας.

Οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να έχουν συνεχώς δύο Ισραηλινούς παίκτες στο παρκέ, αλλά η πρόθεση ήταν να μην είναι σε ισχύ αυτός ο κανονισμός το 2018-19. Ο συγκεκριμένος κανονισμός προκάλεσε σε σημαντικό βαθμό την απόφαση της Μακάμπι Τελ Αβίβ να αγωνιστεί με δύο ξεχωριστά ρόστερ το 2018-19, ένα στην Ευρωλίγκα και ένα στη Super League. Οι συζητήσεις επί του θέματος δημιούργησαν έντονες διαφωνίες ανάμεσα στους εκπρόσωπους των παικτών και της λίγκας.

Μοιραία διακόπηκε το πρωτάθλημα του 2017-18, μία αγωνιστική πριν από το τέλος της κανονικής περιόδου. Από τη στιγμή που δεν θα διεξαχθεί η τελευταία αγωνιστική, ούτε τα playoffs, δεν θα αναδειχθεί πρωταθλητής φέτος στο Ισραήλ.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post