Onuralp Bitim 16 Sayıyla Oynadı; Windy City Bulls Kazandı

Onuralp Bitim

by Eurohoops Team / info@eurohoops.net

Eurohoops Türkiye’nin Instagram hesabını takip etmek için tıklayın! 

NBA G-League’de milli oyuncumuz Onuralp Bitim’in formasını giydiği Windy City Bulls, deplasmanda Sioux Falls Skyforce’a konuk oldu.

Sahadan 125-141 galip ayrılan Windy City Bulls, 6. maçında 4. galibiyetini aldı.

Karşılaşmada 30 dakika süre alan Onuralp Bitim 16 sayı, 7 ribaund, 5 asist, 2 top çalma ve 2 top kaybıyla oynadı. Üçlük çizgisinin gerisinden 3/7 isabetle, saha içinden ise 5/13 isabetle oynadı.

 

Karşılaşmanın özet görüntüleri:

Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

EuroLeague gündemindeki son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

NBA gündemindeki son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Eurohoops'u Google'a Ekleyin
Related Post